Alfredo Espresso
Pasja Daje Radość Życia – key visual oraz kampania rebrandingowa marki
Znana marka kawy Alfredo Espresso w 2013 roku otrzymała nowe logo. Otrzymaliśmy też zlecenie na stworzenie nowej linii stylistycznej marki. Zaprojektowany key visual, layout oraz poszczególne materiały marketingowe ugruntowały nowy wizerunek marki w Polsce, w Niemczech, w Holandii, w Czechach, w Słowacji i Irlandii. Hasło „Pasja Daje Radość Życia”, zdjęcia dłoni z filiżanką kawy oraz piktogram „serduszko” pojawiło się na wielu materiałach reklamowych.
Alfredo Espresso było kawą, którą pito podczas Kawowego Rekordu Świata w 2015 roku, piątego już z rzędu, do którego projektowaliśmy scenę, razem z oprawą multimedialną. Równolegle z eventem odbyła się udana próba bicia rekordu Guinnesa oraz konkurs dla baristów.
W ramach projektu zrealizowane zostały: key visual, kampania rembrendingowa, zdjęcia katalogowe, materiały reklamowe, projekt sceny razem z oprawą multimedialną, stroną www konkursu oraz obsługą przebiegu i inne.